BLOG'DA EN YENİ?
...

İnsanın içi kıpır kıpır oluyor... Türkiye diyince!

Hiç bu kadar mutlu hissetmemiştim kendimi. Bu kadar mutlu olacağımı da hiç beklemiyordum aslında. Bildiğiniz üzere bir zamanlar ikinci dönem kalsam mı kalmasam mı diye düşünüyordum ve o sıra bir delilik yapıp da Türkiye'ye dönüş bileti almıştım. İyi ki almışım :). Şimdi de Türkiye'den buraya ucuz bir bilet buldum ve 19 Ocak'ta Türkiye'ye 9 günlük bir tatile gidiyorum.

Eğer bu ucuz bileti bulamasaydım, 700 kron yanmış olacaktı çünkü gitmeyecektim geriye. Şimdi de Türkiye'den Riga'ya yine airBaltic ile 700 krona bir bilet buldum. Riga'dan İsveç'e de yine bizim meşhur havayolu şirketi Ryanair ile 100 krona bir bilet aldım. Riga'da bir gün bilerek ara verdim bilette. Çünkü Riga gerçekten görülesi bir yer. Çok güzel bir memleket. Hazır oraya gitmişken bu fırsatı kaçırmak istemedim ve bir ara ile aldım uçak biletini. Yani İsveç erasmus maceram 29 Ocak'tan sonra devam edecek. Tabii şu anca hala devam ediyor ona laf yok, ancak 19 Ocak'ta 9 günlük bir sekteye uğrayacak.

Ben aslında içimdeki mutluluktan bahsediyordum. Türkiye'ye insanın dönesi gelmiyor normalde ama, biletler hazır tarihler hazır her şey hazır, içim öyle bir kıpır kıpır oldu ki bilemezsiniz. İyi ki gidip geleceğim diyorum çünkü gerçekten bu sıralar burada baya bi sıkılmıştım. Herkes christmas vesilesi ile evlerine gitmiş burada yurtta tek tük insanlarla kalmak insanı doğal olarak sıkıyor. Okul da yok zaten. Can sıkıntısı olmaması için hiç bir bahane yok.

Gelelim sadede, Türkiye'den vazgeçmek zor olsa gerek. Ana vatan işte. Burada ev özlemi çekmeye de "homesick" diyorlar ki zaten biliyorsunuzdur ama neyse :P

Ayrıca ilginizi çekebilecek diğer yazılar: 
Harçsız Öğrenci Pasaportu Nasıl Alınır
Schengen Vizesi için İşveren Mektubu ve İzin Onayı
İnterrail Nasıl Yapılır ve Nasıl Planlanır
Ücretsiz Fon Müzikleri ve Ses Efektleri İndir
Asteğmen Nasıl Olunur ve Ne Yapmam Gerekir
Askerlik Tecili için Gerekli Belgeler
Sınavsız İkinci Üniversite Kaydı Nasıl Yapılır
İngilizce Öğretiminde Teknoloji ve İnteraktif Oyunlar

Diğer faydalı olabilecek Erasmus yazılarım:
İsveç'e Gitmeden Önce (1)
İsveç'te Bilinmesi Gerekenler (2)
İsveç'te Yemek Vakti (3)
İsveç Online Alışveriş Siteleri ve Faydalı Linkler
İsveç'te Erasmus İlk Anılar
İsveç ve Erasmus: Hatıralar Dolusu Koca Bir Yıl
Erasmusa Son Noktayı Koyduk
Erasmus'tan Sonra Hayatta Kalmanın Yolları
İnterrail Gezisi Nasıl Planlanır
* Erasmus Ülke Tercihi Nasıl Yapılır

3 yorum: Leave Your Comments

Tepkisiz kalmayın. Fikirleriniz birileri için değerli olabilir: