Bugün benim doğum günüm...

Yahu bir insan doğumgününde bu kadar umursamaz olur mu yaa. Bugünün (1 Aralık) doğum günüm olduğunu biliyordum açıkçası ama size durumu şöyle anlatayım, açıkça ve mertçe, bugüne kadar hiç bir zaman doğum günümü kutladığımı hatırlamıyorum. Kutlandığımı belki tek tük hatırlayabilirim ama bugün için hiç bir özel bir akitivitede bulunmadım şahsen. Ancak şu sıralar bulunduğum İsveç'te, sağolsun yabancı arkadaşlarım sayesinde hayatım boyunca almış olduğum kutlamaların toplamından fazla kutlama almışımdır bugün. (bu kutlamaların tek ve tartışmasız kahramanı tabii ki Facebook. hehe!!)

22 yaşıma girdim artık. Bir sene daha kaybettik gençliğimizden. Bu üniversite yiyip bitirdi zaten bizi. Dört sene oldu hala bitmedi, hala da bir senemiz var. Neyse okuyacağız artık, ondan sonra da Allah kerim. Ne olacağız ne yapacağız kimse kesin birşey söyleyemiyor. Birşeyler söyleyebilenler vardır ama en azından ben söyleyemiyorum. Bugünlerde zaten kafam geleceğe çok takılmıştı ama rastgele mi desek ilahi tesadüf mü desek şöyle bir sözle karşılaştım;
Never let the demands of tomorrow interfere with the pleasures and excitement of today.
Anlamı ise,
"Asla ve asla yarın yapılması gerekenleri düşünerek, içinde bulunduğun bugünün heyecanını ve zevkini kaybetme!"*1
Daha fazla söze ne hacet. Meramımı anlatabildim sanırım bu cümle ile. Bu sıralar çok kafama takılıyordu bu tür şeyler. Az kalsın içinde bulunduğum erasmus nimetini yarıda kesiyordum hiç birşey uğruna. Gerçekten bir sebebi de yoktu geri gitmek istememin. Hatırlarsınız gelecekten falan bahsetmiştim, hatta ikinci dönem geri döneceğime karar verdiğimi duyurmuştum yazımda. Ama artık dönmeyeceğim, bunu tekrar tekrar söylüyorum. İnşallah dönmeyeceğim. Umarım bir delilik yapıp da dönmem. =) Sanırım beni birşeyler baya etkilemişti o sıralar. Belki de geri dönme isteğim bir kaçıştı ondan, neyse...

*1 çeviriyi kendim yaptım, anladığım şekilde. Eğer düzenlemek istediğiniz kısımlar var ise bu konuda yoruma açık insanımdır. Amaç, Türkçe olarak tam anlamı sunabilmek. =)


Ayrıca ilginizi çekebilecek diğer yazılar: 
Harçsız Öğrenci Pasaportu Nasıl Alınır
Schengen Vizesi için İşveren Mektubu ve İzin Onayı
İnterrail Nasıl Yapılır ve Nasıl Planlanır
Ücretsiz Fon Müzikleri ve Ses Efektleri İndir
Asteğmen Nasıl Olunur ve Ne Yapmam Gerekir
Askerlik Tecili için Gerekli Belgeler
Sınavsız İkinci Üniversite Kaydı Nasıl Yapılır
İngilizce Öğretiminde Teknoloji ve İnteraktif Oyunlar

Diğer faydalı olabilecek Erasmus yazılarım:
İsveç'e Gitmeden Önce (1)
İsveç'te Bilinmesi Gerekenler (2)
İsveç'te Yemek Vakti (3)
İsveç Online Alışveriş Siteleri ve Faydalı Linkler
İsveç'te Erasmus İlk Anılar
İsveç ve Erasmus: Hatıralar Dolusu Koca Bir Yıl
Erasmusa Son Noktayı Koyduk
Erasmus'tan Sonra Hayatta Kalmanın Yolları
İnterrail Gezisi Nasıl Planlanır

* Erasmus Ülke Tercihi Nasıl Yapılır

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Doğum günü değil hatırlanmak keyif veren...

    Bir de seni hiç unutmayanlar var unutma. Hiç bıkmadan yaşadığın her problemde danışmanı bekleyen, düştüğünde de kalktığında da yanında olanlar...

    Never give up!

    YanıtlaSil
  2. Sanırım gerçekten hatırlanmak güzel olan.

    Ayrıca bizi unutmayacak olanları unutmak gibi bir kavram şu bedende yaşamıyor çok şükür =).

    I'll never give up...

    YanıtlaSil

Tepkisiz kalmayın. Fikirleriniz birileri için değerli olabilir: