Dönüyorum... mu?

güncellemeyi okuyun...

Bugün çok ani bir karar verdim. İkinci dönem Türkiye'ye dönüyorum. Bu kararı da gecenin saat beşinde Hakkı arkadaşım ile konuşurken verdim. İkinci dönem için de İsveç'te kalmayı düşünüyordum ancak, aşk meşk boş işler hele hele bu karşınızdaki yabancı biri ise işin sonunu tahmin etmekte çok daha zorlanıyorsunuz. "Sonunu düşünen kahraman olamaz" sözünü hatırlatanlar olacaktır elbette ancak, bazı konularda kendinizi bağımsız hissedemiyorsanız en doğru olanı yapmak yani üzerinde bulunduğunuz yolda yürüyemeye devam etmek en doğru seçenek olsa gerek.

Aşk meşk boş işler dedim demesine ama, aslında öyle düşünen bir insan değilim. Aşk yeri ve zamanı geldiğinde, uygun şartlar olduğunda bence tam olarak aşktır. Aslında olacağı varsa zaten olacak olan bir şeydir de diyebiliriz. Fazlaca üzerine gitmek boştur bence. Açıkça söylemek isterim, ikinci dönem burada kalmayı istemiş olmam tamamen bir kız içindi. Geri dönme kararını aldığım şu anda, kıza olan duygularımda yine bir değişiklik yok. Apayrı konu bunlar. Eğer ben onu gerçekten seviyorsam ve ona mutlu bir hayat vadediyorsam, şu anda benim için ve onun için yapabileceğim en iyi şey anlık mutluluğumuzu bir dönem daha uzatmak yerine ikinci dönem güzel ülkem Türkiye'ye dönerek evvela üniversitemi bitirmek (bir buçuk senem var) ve sonrasında tamamen özgürlüğe kavuşmak olduğunu düşünmekteyim. Sonrası ise yine oluruna kalan birşey.

Her zaman yurtdışında yaşamak gibi bir hayalim vardı, hala da var. Neden olmasın? Herşeyi zaman gösterecek, O'nun dediği gibi =). Hep böyle söyleyip duruyor, ben de böyle diyeceğim bu kararımı ona açıklarken ... çok zor olacak ama! Bunun da farkındayım :(

Güncelleme - Kararsızlığım batsın...

Evet arkadaşlar bir güncelleme yapmak zorundayım sanırım =). Biletimi aldım ancak, kararsızlık yine bastı beni. Nedenini anlatayım evvela. Kızı bir kenara koyalım, o apayrı bir konu hatta şöyle diyelim bu olay için; bu burada kalmanın tadı tuzu. Neyse, şöyle bir düşündüm de burada neden kalmak istiyorum veya neden Türkiye'ye dönmek istiyorum diye. Gerçekten açıklayıcı bir cevap bulamadım. O yüzden neden bir dönem daha kalmıyorum ki dedim. Yani geri dönmemi gerektiren birşey olduğuna gerçekten inanmıyorum, ama kalmamı gerektirecek olan birçok sebep var, ya da var olduğuna kendimi inandırmak istiyorum.


Denge kurmam lazım
Evet bir liste yapıp, neden kalmak istiyorum neden geri gitmek istiyorum onları bir ölçmek biçmek lazım. ...
..
..
Derken az önce amcamla konuştum.. =) Gerçekten çok iyi oldu. İkinci dönem için para durumunu konuştum ve "kal" dedi... Yani para konusunda sorunum yok galiba Allah'a çok şükür. Sanırım yine olayı zamana bırakayım şu anda konuşmak için çok erken. Türkiye'ye dönüş biletim var, eğer ters giden birşeyler olursa 19 Ocak'ta Türkiye'ye dönerim. Evet sanırım ikinci dönem yine İsveç'teyim ve sizlere burayı daha iyi anlatmaya çalışacağım.... =)))

 Son Güncelleme!!
Evet arkadaşlar bu yazıyı geri döneye karar verdiğimde yazmıştım ve bu yazıyı yazmadan hemen önce de Türkiye'ye dönüş bileti almıştım. Ancak bileti yakmaya karar vermiştim ve şu anda hiç birisine gerek kalmadı. Çünkü Türkiye'ye tatil için 9 günlüğüne dönüyorum bu bilet sayesinde :)

Ayrıca bir cinlik yapmak istiyorum. Aşık Veysel'den bir satır koyayım şuraya çok güzel demiş Aşık Veysel;
Veysel bu sevdadan vazgeç dediler
Olup bitenleri yaz geç dediler
Sevdiğin kapıdan az geç dediler
Acı sözü sevdiğimden işittim
Biliyorum konuyla hiç bir alakası yok. Bu sadece seo amaçlı bir şiir. Aslında Veysel Karani hakkında da birşeyler yapmak lazım ya neyse...

Ayrıca ilginizi çekebilecek diğer yazılar: 
Harçsız Öğrenci Pasaportu Nasıl Alınır
Schengen Vizesi için İşveren Mektubu ve İzin Onayı
İnterrail Nasıl Yapılır ve Nasıl Planlanır
Ücretsiz Fon Müzikleri ve Ses Efektleri İndir
Asteğmen Nasıl Olunur ve Ne Yapmam Gerekir
Askerlik Tecili için Gerekli Belgeler
Sınavsız İkinci Üniversite Kaydı Nasıl Yapılır
İngilizce Öğretiminde Teknoloji ve İnteraktif Oyunlar

Diğer faydalı olabilecek Erasmus yazılarım:
İsveç'e Gitmeden Önce (1)
İsveç'te Bilinmesi Gerekenler (2)
İsveç'te Yemek Vakti (3)
İsveç Online Alışveriş Siteleri ve Faydalı Linkler
İsveç'te Erasmus İlk Anılar
İsveç ve Erasmus: Hatıralar Dolusu Koca Bir Yıl
Erasmusa Son Noktayı Koyduk
Erasmus'tan Sonra Hayatta Kalmanın Yolları
İnterrail Gezisi Nasıl Planlanır
* Erasmus Ülke Tercihi Nasıl Yapılır

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Sen akıllı cocuktun ne oldu sana böyle.

    DÖNME

    YanıtlaSil
  2. dönmeyeceğim canım.. =) inşallah tabi. yok yok. karar verdim artık galiba. Dönmeyeceğim. Niye döneyim ki. bi sebep yok zaten :)

    YanıtlaSil

Tepkisiz kalmayın. Fikirleriniz birileri için değerli olabilir: